دانلود آزمون ۲۲ مهر ۱۴۰۱ قلم چی + پاسخنامه تشریحی

شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس رو به شما دانش آموزان عزیز تبریک عرض می کنیم. در این پست قصد داریم برای شما دانش آموزان گرامی دانلود سوالات آزمون ۲۲ مهر ۱۴۰۱ قلم چی به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی را به صورت کاملا رایگان قرار دهیم . در سال تحصیلی جدید نیز مانند سالیان گذشته می توانید تمام آزمون های کانون فرهنگی آموزش قلم چی را به صورت رایگان دانلود نمایید.

آزمون های کانون فرهنگی آموزش قلم چی از شناخته شده ترین آزمون های آزمایشی کنکور هستند که این آزمون دارای بیشترین جامعه آماری در بین آزمون های آزمایشی برگزار شده برای کنکور می باشد. شباهت به سوالات کنکور سراسری و همچنین رقابت بالا میان داوطلبان از ویژگی های این آزمون آزمایشی می باشد.

با دومین آزمون اصلی کانون فرهنگی آموزش قلم چی در خدمت شما دانش آموزان گرامی هستیم .

طراحی سوالات آزمون های کانون توسط مطرح ترین مولفان کتاب های کنکوری موسسات مطرح صورت می گیرید. لازم به ذکر است که بالاترین و بیشترین شباهت سوالات کنکور های آزمایشی با کنکور سراسری متعلق به گروه آموزشی ماز بوده و شما می توانید محصولات ماز را از فروشگاه سایت با تخفیف ویژه دریافت نمایید. اگر برای قبولی در رشته های پزشکی و یا رشته های فنی مهندسی نیازی به مشاوره کنکور داشتید می توانید از ما کمک بگیرید.

برای دانلود رایگان آزمون ۲۲ مهر ۱۴۰۱ قلم چی روی لینک های زیر کلیک کنید( سوالات به همراه پاسخنامه تشریحی افزوده شد)
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *