دانلود جزوه نکات مهم ادبیات کنکور سراسری

دانلود جزوه نکات مهم ادبیات کنکور سراسری

درس ادبیات یکی از درس های مهم در بین دروس عمومی کنکور به حساب می آید و در بین داوطبان از جایگاه خاصی برخوردار است، جزوه نکات مهم ادبیات کنکور برای دانش آموزان و کنکوری های عزیز در ۴۲۵ صفحه به طور کاملا جامع تدارک و گرداوری شده است. برای دانلود جزوه کامل نکات مهم ادبیات کنکور سراسری همراه ما باشید.

مطالبی که در رابطه با درس ادبیات در کنکور باید بدانید:

 

الف) اطلاعاتی در رابطه با تعداد سوالات هر مبحث

 

ادبیات به ۶  مبحث در کنکور تقسیم می شود:

۱- تاریخ ادبیات: ۳ سوال

۲- املاء: ۲ سوال

۳- آرایه های ادبی: ۳ سوال

۴- قرابت معنایی: ۹ سوال

۵- زبان فارسی: ۵ سوال

۶- معنی: ۳ سوال

ب) حذف ممنوع!

ادبیات جلوه گاه اندیشه، فرهنگ و تجارب و روحیات یک ملت است. آدمی از زبان برای انتقال پیام ها، عواطف و اندیشه های خودبهره برده و از ادبیات که زبان برتر است به عنوان ابزاری در انتقال بهتر و مؤثرتر اندیشه خود استفاده کرده اند. ادبیات، در تلطیف احساسات ، شکوفایی ذوق و ماندگاری ارزش ها، آرمان ها و اندیشه ها سهم عمده ای بر دوش داشته است. به همین دلیل رشته ادبیات در آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است و آموزش و یادگیری بهینه این رشته رسالتی عظیم بر دوش دبیران و دانش آموزان نهاده است.

جزوه نکات مهم ادبیات سراسری

همچنین درس ادبیات پرچمدار دروس عمومی در کنکور است. اهمیت ادبیات در کنکور به حدی تاثیر گذار است که دانش آموزان به دنبال جزوات کاربردی با نکات مهم مطرح شده و روش صحیح مطالعه درس ادبیات در کنکور باشند. که در این بین داوطلبان و کنکوری های عزیز با انواع و اقسام کتب و جزوات کنکوری مواجه می شوند و با بیم و امیدو سردرگم برای پیدا کردن بهترین و کاربردی ترینها، ادبیات فارسی با ضریب ۴ پرچمدار دروس عمومی در کنکور است.

علاوه بر ضریب بالای این درس، ادبیات اولین درسی است که در دفترچه عمومی کنکور قرار دارد. پس داوطلبان باید اول به سوالات این درس پاسخ دهند. به همین دلیل پاسخ دهی به سوالات ادبیات، تعیین کننده روحیه اولیه داوطلب است.بدیهی است که با پاسخگویی قوی و کامل به این درس داوطلبان کنکور با انرژی مضاعف به سراغ بقیه دروس رفته و نتایج درخشانی را به دست میاورند.

در این جزوه کاربردی که با تلاش طراحان خوب درس ادبیات تدارک و گردآوری شده است نهایت تلاش صورت گرفته تا نکات مهم و اصلی و طلایی کنکور ادبیات در اختیار داوطلبان و دانش آموزان عزیز قرار گیرد، جداول لغات و معانی و ترجمه کاربردی از جمله ویژگی های این جزوه بوده و در انتها  نیاز این عزیزان برای کنکور ادبیات کاملا برآورده می گردد.

برای دانلود جزوه نکات مهم ادبیات کنکور به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید.

فرمت جزوه به صورت PDF و حجم فایل ۴.۵ مگابایت می باشد
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *