مراسم روز دانشجو: حجت الاسلام رئیسی به دانشگاه تهران می رود

مراسم روز دانشجو: حجت الاسلام رئیسی به دانشگاه تهران می رود
رئیس دانشگاه تهران مطرح کرد؛

نیلی گفت: ما دانشگاهیان معتقدیم بدون ارتباط موثر با دانشگاه نمی‌شود مسائل و مشکلات را حل کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود نیلی احمدآبادی؛ رئیس دانشگاه تهران در مراسم روز دانشجو گفت: من بر روی جنبش دانشجویی متمرکز می‌شوم. کشور در شرایط سختی قرار دارد و عبور از آن نیازمند به کارگیری همه توانایی‌های کشور هستند.

روز دانشجو

او با بیان اینکه از بزرگترین ظرفیت دانشجو‌ها هستند، گفت: حدودا یکی از ده هزار دانشجوی دکتری و بیست هزار دانشجوی ارشد داریم که پایان نامه دارند و موضوعاتش می‌توانند مسائل کشور را حل کند. ما دانشگاهیان معتقدیم بدون ارتباط موثر با دانشگاه نمی‌شود مسائل و مشکلات را حل کرد.

نیلی در مراسم روز دانشجو تصریح کرد: من از صمیم قلب از تصمیم جنابعالی و موافقت رهبر انقلاب برای آزادی دانشجویان که اتهامات امنیتی داشتند نهایت تشکر را داریم. این فضای شنیدن نظریات مختلف باید در دانشگاه به وجود بیاید.

حجت الاسلام رئیسی در دانشگاه تهران

مجید سرسنگی فرهنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگا ه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از حضور ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در روز ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران خبر داد.

وی گفت: آقای رئیسی ساعت ۱۴ امروز در دانشگاه تهران با دانشجویان دیدار خواهد داشت.

به گفته وی، همچنین پرویز فتاح هم روز دوشنبه ۱۸ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حاضر می‌شود.

مراسم روز دانشجو 98

*امروز رئیس‌جمهور بین دانشجویان نیست

 طبق رسم تقریبا هر ساله، رئیس جمهور در روز ۱۶ آذر که روز دانشجو نام‌گذاری شده برنامه حضور در یکی از دانشگاه‌ها را داشت، حسن روحانی امسال بین دانشجویان حاضر نشد.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *