دانلود آزمون مدارس برتر (نشانه) ۲۳ اسفند ۹۸ برای مقاطع دهم و یازدهم

دانلود آزمون مدارس برتر (نشانه) ۲۳ اسفند ۹۸ برای مقاطع دهم و یازدهم

آزمون مدارس برتر که به نام آزمون نشانه هم شناخته می شود، از آزمون های قدیمی و البته پرطرفدار تیزهوشان است که توسط دبیرستان انرژی اتمی و مرکز سنجش و آموزش مدارس برتر برگزار می شود. در این پست دانلود آزمون مدارس برتر برای پایه های دهم و یازدهم برای رشته های ریاضی و تجربی که در تاریخ بیست و سوم اسفند سال ۹۸ برگزار شده است را به صورت رایگان به همراه پاسخنامه تشریحی برای دانلود رایگان آماده کرده ایم.

آزمون مدارس برتر (نشانه) تاریخ 23 اسفند 98

در مجموع و به دلایل دلایل فوق ، مسئولین دبیرستان انرژی اتمی را مصمم کرد تا  تا آزمونی مستقل و متناسب با شرایط مدارس برتر کشور راه اندازی نماید و طی یک فراخوان همه مدارس پیشرو کشور را جهت شرکت در این آزمون دعوت نماید.

هدف دبیرستان از فراخوان مدارس پیشرو ، تعاون مدارس در برگزاری آزمونهای غیرانتفاعی مدرسه محور با ایجاد رقابت بین دانش آموزانی است که از حضور یکدیگر انگیزه مضاعف می یابند.با توجه به آنکه میانگین نمرات دانش آموزان این دبیرستان در کنکور سراسری ، تقریبا ثابت و یکنواخت بوده ، می توان در طراحی آزمون به نحوی عمل کرد تا ، آزمون خروجی تا حد بسیار زیادی مشابه کنکور طراحی گردد.

ترکیب سوالات آزمون به شکلی است که نهایتا میانگین دانش آموزان در هر درس ، با تقریب اندکی به میانگین دانش آموزان در کنکور سال گذشته نزدیک باشد ، بدین ترتیب می توان مدعی شد که آزمون تا حد امکان مشابه آزمون کنکور سراسری طراحی شده است.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *