دانلود جزوه لغت و املا و تاریخ ادبیات ویژه کنکور ۱۴۰۱

دانلود جزوه لغت و املا و تاریخ ادبیات ویژه کنکور ۱۴۰۱

در این مطلب دانلود جزوه لغات و املا به همراه تاریخ ادبیات کنکور ۱۴۰۱ را برای دانش آموزان عزیز آماده کرده ایم. با مطالعه این جزوه ۶۳ صفحه ای که توسط آقای احسان محسنی تهیه شده است میتوانید در پاسخ گویی به سوالات لغت و املا و همچنین تاریخ ادبیات کنکور کمک شایانی کند.

لغات و املا و تاریخ ادبیت کنکور

درس ادبیات اولین درس در دفترچه کنکور و اولین درس عمومی است که داوطلبان کنکور با آن مواجه می شوند. آشنایی با تیپ سوالات مختلف این درس کمک فراوانی به افزایش تسلط دانش آموزان می کند. برای مباحث لغات، املا و تاریخ  ادبیات فارسی دقیقا مطالعه باید صورت گیرد. مرور لغات باید با یک برنامه ی منظم و مرتب باشد . لغات داخل و آخر کتاب درسی و خلاصه باید کتاب ادبیات رو کامل مطالعه کنید. برای مواجه و پاسخگویی به تست های لغت کنکور، دانش‌آموزان، علاوه بر تسلط کامل به واژه‌های کتاب‌های ادبیات پایه‌های دهم،یازدهم و دوازدهم، باید با معانی برخی از واژه‌های مهم، که در واژه‌‌نامه‌ها نیامده است نیز آشنا باشند.

اهمیت املا و لغات و تاریخ ادبیات در کنکور :

در مطالعه کتاب های درسی برای مبحث لغات باید توجه خود را به واژه های لیست آخر کتاب درسی بیشتر کنید. دانستن تمام معانی لغات کنکور از مهمترین روش ها برای مقابله با دام تستی می باشد و همچنین نباید از اهمیت معنی ضرب المثل ها و اصطلاحات هم نباید چشم پوشی کنید. دانستن این نکات باعث افزایش سرعت شما در تست زنی می شود. برای املا واژه های هم آوا از درجه اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستند. علاوه بر اینکه املای کلمات کتاب درسی را باید کامل بدانید.

برای دانلود فایل از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

نظر شما در مورد درس ادبیات کنکور چیست؟ اگر سوالی دارید حتما در صفحه مشاوره کنکور با ما در میان بگذارید.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *