دانلود کتابچه واژگان زبان انگلیسی کنکور

دانلود کتابچه واژگان زبان انگلیسی کنکور

برای دانلود رایگان کتابچه واژگان زبان انگلیسی کنکور خیلی سبز به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. در این کتابچه ۱۵۸ صفحه ای تمام واژگان و لغاتی که در زبان های انگلیسی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم آموخته اید و برای کنکور به آن نیاز دارید را در دسترس دارید.

ویژگی‌های این کتاب زبان کنکور :
این کتابچه در ۱۶۰ صفحه تهیه و تدوین شده است.

در این کتابچه تمامی لغات و اصطلاحات استفاده شده در سه کتاب پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را می توانید بررسی کنید. همچنین یکی از نقاط قوت کتاب لغت زبان انگلیسی کنکور، پرداختن به لغات و اصطلاحات موجود در کتاب کار این سه پایه می‌باشد که اهمیت زیادی در سوالات کنکور دارا می باشد.

کتابچه واژگان انگلیسی کنکور خیلی سبز
کتابچه واژگان انگلیسی کنکور خیلی سبز

این کتابچه ضمیمه رایگان کتاب تست انگلیسی جامع (جلد دوم – دوازدهم) از انتشارات خیلی سبز می‌باشد که هم اکنون می توانید از سایت انتشارات سرای دانش فدک دانلود نمایید.

خصوصیات و ویژگی‌های  این کتاب زبان انگلیسی کنکور می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد. بخش پایه دوازدهم و بخش پایه دهم و یازدهم برای تمام لغات معنای فارسی، تلفظ و نوع کلمه نوشته شده است. تفاوت میان واژگان پایه دوازدهم و واژگان پایه دهم و یازدهم اینست که برای واژگان دوازدهم علاوه بر موارد فوق، یک یا چند جمله نمونه آورده شده است اما برای کلمات دهم و یازدهم این جملات وجود ندارد. این لغات به صورت درس به درس و پایه به پایه تفکیک شده‌اند.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *