مشاوره تحصیلی دبیرستان

مشاوره تحصیلی دبیرستان

مشاوره تحصیلی دبیرستان ازضروریات هر دانش آموز دبیرستانی است. برخی از دانش آموزان تصور میکنن که تنها باید در سال آخر و پایه دوازدهم برای کنکور برنامه ریزی کرده و مشاوره تحصیلی دریافت کنند در صورتی که مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته فرایند چند ساله ای را طلب می کند.

دانش آموزان دبیرستان در نظام آموزشی جدید در پایه نهم انتخاب رشته تحصیلی خود را انجام می دهند که این انتخاب بسیار حائز اهمیت بوده و آینده تحصیلی دانش آموز را رقم خواهد زد.

بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها به دلیل اینکه دید درستی از رشته های تحصیلی ندارند در این برهه دچار خطا شده و سردرگمی و بلاتکلیفی به سراغ آنها می آید. بنابراین انتخاب رشته در این برهه زمانی و در دوره متوسطه دوم می تواند برای دانش آموزان نگران کننده باشد.

در این بین متاسفانه برخی از دانش آموزان از افراد ناآگاه و غیرحرفه ای مشاوره دریافت میکنند که لطمه های جدی به آینده تحصیلی آنها خواهد زد.

ما در موسسه انتشارات علمی آموزشی سرای دانش فدک با بیش از ۱۸ سال سابقه درخشان در زمینه مشاوره و خدمات کنکور دارای تیمی مجرب از مشاوران کنکور بوده و هرساله ده ها رتبه برتر تک رقمی و دو رقمی را راهی دانشگاه های سراسری کرده و راه موفقیت آنها را هموار می کنیم.

مدیریت موسسه انتشارات علمی آموزشی سرای دانش فدک بر عهده استاد نادر شفاعی ، مشاور و برنامه ریز برنامه های صدا و سیما می باشد. لازم به ذکر است که نمایندگی استان تهران گروه آموزشی ماز نیز بر عهده موسسه سرای دانش فدک است.

نکاتی در مورد انتخاب رشته دوره دوم متوسطه

مهم ترین رکن در انتخاب رشته دانش آموزان در دوره ی دوم متوسطه علاقه و گرایش دانش آموز می باشد. متاسفانه در اینجا برخی از والدین اصرار دارند که رشته که باب میل آنها بوده را فرزندشان انتخاب کند، که این مهم باعث افت تحصیلی دانش آموز در آینده ای نه چندان دور شده و حتی اگر افت تحصیلی را در پی نداشته باشد احتمال اینکه تغییر رشته در دانشگاه رخ دهد بسیار زیاد است.

البته فقط صرف اینکه دانش آموز به رشته ای علاقه داشته باشد ملاک نیست و باید استعداد و کشش لازم را نیز برای پیمودن راه در رشته مورد نظر داشته باشید که در آینده دچار افت تحصیلی نشود.

مشاوران ما در موسسه سرای دانش فدک آماده هستند به صورت کامل به شما دانش آموزان گرامی مشاوره تحصیلی ارائه دهند، برای ارتباط با مشاوران سرای دانش فدک میتوانید به شماره تماس قرار داده شده در صفحه مراجعه کنید و یا کد USSD را شماره گیری نموده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

ارائه خدمات مشاوره ی کنکور و انتخاب رشته (حضوری در شهر تهران و تلفنی و آنلاین به سراسر کشور
شماره تماس : ۷۲۲۴۹-۰۲۱

دریافت مشاوره تحصیلی با شماره گیری کد دستوری زیر

۷۲۲۴۹#*۶۶۵۵*

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *