نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد

به گزارش انتشارات سرای دانش فدک به نقل از سایت سازمان سنجش، نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد.

برای دریافت نتیجه و کارنامه خود روی لینک زیر کلیک کنید تا به سایت سازمان سنجش هدایت شوید.

اعلام نتایج کنکور سراسری 1402
اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲

نتایج اولیه کنکور سراسری سال گذشته در نیمه اول مرداد ماه برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه اعلام شده و وضعیت علمی داوطلبان را مشخص کرد. در سال ۱۴۰۲ نتایج  اولیه داوطلبان دی ماه در اسفند ماه اعلام خواهد شد.

داوطلبان با در نظر داشتن تغییرات کنکور سراسری، لازم است تا از زمان، نحوه، انتخاب رشته و به تبع آن اعلام نتایج این آزمون آگاه شوند که در ادامه جزئیات اعلام نتایج اولیه و نهایی متقاضیان کنکور دی و تیر ماه را به صورت کامل توضیح داده ایم.

نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲

سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تیر ماه، اقدام به تصحیح پاسخ برگ تمامی داوطلبان شرکت کننده در این آزمون کرده و کارنامه اولیه کنکور را برای تمامی داوطلبان متقاضی دانشگاه سراسری و آزاد در سایت سنجش اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند.

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری رشته های ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان ۱۴۰۲ ثبت نام کردند همزمان با انتشار نتیجه اولیه این آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ را مشاهده کنند. نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ شامل اطلاعاتی مانند رتبه، نمره آزمون، درصدهای هر درس و … می باشد.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *