برای رتبه زیر ۱۰۰ شدن کنکور به این درصد ها نیاز دارید

برای رتبه زیر ۱۰۰ شدن کنکور به این درصد ها نیاز دارید

شاید شما هم گاهی تصور رتبه زیر ۱۰۰ شدن در کنکور تجربی و یا ریاضی را تصور کرده اید. رویای شیرینی که پشتکار بالا و برنامه ریزی و هدف دقیقی را می طلبد. در اینجا میخواهیم بررسی کنیم که برای رتبه زیر ۱۰۰ شدن کنکور به چه درصد هایی نیاز داریم.

با مطالعه مصاحبه رتبه های برتر کنکور متوجه می شویم که هر داوطلب رتبه برتری برای خود استراتژی خاصی در مطالعه را داشته و به طور کلی اگر بخواهیم نکته مشترکی در میان رتبه های برتر کنکور ذکر کنیم به به ۳ عامل تلاش و پشتکار فراوان ، برنامه ریزی دقیق و حرفه ای و در نهایت منابع مناسب و کافی می رسیم. اینکه چطور باید از این عوامل برای خود یک سکو پرتاب برای رتبه برتر شدن بسازیم عاملی است که تفاوت دانش آموزان را آشکار می کند.

حال با تمام این حرفا میخواهیم در این پست برای شما هم به صورت تصویری و هم به صورت متنی راز رتبه زیر ۱۰۰ شدن رو به کمک گروه آموزشی ماز و نمایندگی تهرانش که ما یعنی انتشارات علمی آموزشی سرای دانش فدک باشیم آشکار کنیم.

برای رتبه 100 کنکور به این درصد ها نیاز داری
برای رتبه ۱۰۰ کنکور به این درصد ها نیاز داری

رتبه ی زیر ۱۰۰  شدن : نحوه ی برنامه ریزی برای هر درس

در ابتدا باید توجه داشته باشید که درس های اختصاصی رو باید در اولیت قرار بدید. مطمئن شید که فهمیدین و بسته به وقت و پشتکارتون حسابی تستاشونو بزنین . در درس حسابان باید روی تابع و مثلثات خیلی کار کنید چون توی دیفرانسیل بقیه رو مرور می کنید و خیلی حرفه تر کار می کنید.

در درس ریاضی 2 هم ۲ تا مبحث به درد بخور وجود داره . تصاعد و لگاریتم که فقط اینا رو کار کنید کافیه . هندسه پایه تا می تونید تست بزنید .

آمار هم که وقتی زیادی ازتون نمیگیره و میتونید در چند صفحه مطالعش و مرورش کنید.

رتبه 100 کنکور
رتبه ۱۰۰ کنکور

در درس فیزیک فیزیک = تست زدن زیاد.

شیمی رو باید به صورت = خواندن تمام نکات حفظی فراوانش و تست زدن بخش های محاسباتی ناک اوت کنید.

رتبه ی زیر ۱۰۰ شدن : چگونگی مطالعه و تمرین دروس عمومی

مرحله ی بعدی خوردن عمومی هاس که به صورت موازی با اختصاصی ها با تاکید بر دروس اختصاصی انجام میشه.

نکته ای هم در مورد دوستانی که تابستون هم کلاس دارن باید عرض کنیم که اونا هم مسلما نکات برنامه بالایی در مورد برنامه ریزی رو اجرا می کنن. در مورد تابستون هم بهترین کار پیش رفتن با برنامه ی پیشه و مسلما شما پایتونو زمستون موازی جلو می برید.

درصد لازم برای رتبه زیر 100 کنکور
درصد لازم برای رتبه زیر ۱۰۰ کنکور

برنامه ریزی در اینجا خیلی اهمیت داره برای شما و حیاتی هستش. اگر از خودتون و برنامه هاتون مطمئنید که هیچی در غیر این صورت به یه مشاور حرفه ای برای اینکار نیاز داریم. تیم مشاوران کنکور سرای دانش فدک شامل رتبه های برتر کنکور هستش که میتونه خیلی به شما کمک کنه.

چگونه رتبه زیر 100 کنکور بشیم؟
چگونه رتبه زیر ۱۰۰ کنکور بشیم؟

امیدوارم تابستون در شما برای کلاس رفتن سستی ایجاد نکنه و حداکثر تلاشتون رو بکنید که سر کلاس جدا درس رو یاد بگیرید و از دیدن درس های جدیدی که دارید مثل گسسته و تحلیلی فکر نکنید که با عجب درس های ناجوری سروکار دارم و ایناچین دیگه خدا!!!! همه ی اینا با تست زدن براتون راحت میشه. یکم که تو این درس ها جلوتر برید میبیند که چه درس هایی شیرینی هستند به خصوص درس گسسته که برای من شیرین ترین درس تو ریاضیات کنکور بود. تو این دوران بیشتر به دروس اختصاصی بپردازید که بعدا به اندازه کافی برای دروس عمومی وقت خواهید داشت.


همچنین مشاهده کنید : رتبه و درصد لازم برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران


چگونه رتبه زیر 100 کنکور بشیم؟
چگونه رتبه زیر ۱۰۰ کنکور بشیم؟

در نهایت به هر دو گروه آزمون دادنو به شدت پیشنهاد می کنم. آزمون دادن و به چالش کشیدن خودتون خیلی مهم هستش و حتی بدون توجه به نتیجش به کارتون ادامه بدید تا در آخر نتیجه کارتون رو مشاهده کنید. شاید گفتنش زود باشه ولی بعد از تعطیلی مدارس بهتره که نمونه سوالاتی هم از بقیه ی آزمونا از دوستاتون گیر بیارین و با سبک های مختلف خودتونو تست کنید.

چگونه رتبه 100 کنکور شویم
چگونه رتبه ۱۰۰ کنکور شویم

و اما نکته ی آخری که فکر می کنم بد نیست یه اشاره ای بکنم چیزیه که من خودم همیشه حواسم بهش بوده و هست. همونی که بالا بهش گفتم (فرا بینی کنکوری !!!!؟!؟!؟) (خب چیز دیگه ای به ذهنم نرسید خب!!!) همیشه سعی کنید یه قدم جلو تر از بقیه رو نگاه کنید و فقط به خرخونیتون تکیه نکنید.

در آخر هم بد نیست بدونیم که گروه مشاوره سرای دانش فدک در طرحی موسوم به ” طرح قبولی تضمینی پزشکی کنکور ” به شما دانش آموزان عزیز تضمین میدیم که شما رو در رشته های پزشکی کنکور قبول می کنیم.

اگه سوالی در مورد مشاوره کنکور دارید میتونید از قسمت چت وب سایت به ما پیامی ارسال کنید تا راهنماییتون کنیم.

مانا باشید

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *