دانلود رایگان ۲۶۸ تست چالشی شیمی کنکور

درس شیمی، از دروس رتبه ساز و مهم در هر دو گروه ریاضی و تجربی است.گستردگی مباحث در این درس باعث شده است که دست طراحان برای طراحی انواع تست های چالشی کنکور باز باشد و بتواند داوطلبان کنکور را به چالش بکشند.

دانلود 268 تست شیمی چالشی کنکور

تست های درس شیمی برای داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی از درجه ی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کتاب های شیمی چون حجم کم ومحدودی دارند، دانش آموزان فکر می‌کنند که وقت محدود تری هم برای مطالعه آن در نظر بگیرند کافی است. درس شیمی پر از نکات مهم و تاثیرگذار است و داوطلبان پرتلاش باید شیمی را نسبت به دروس دیگر عمیق تر و مفهومی تر مطالعه کنند. زیرا شیمی درس بسیار گسترده‌ای است و احتمال دارد هر نوع مسئله‌ای در کنکور از آن طرح شود. البته قطعا بودجه‌بندی شیمی کنکور به شما کمک زیادی خواهد کرد. 

تنوع و جنس سوالات در شیمی متفاوت است، یعنی اینکه تست هایی بودند که آزموده شده اند مانند سوالاتی از قبیل متون حفظ کردنی، عبارات درست یا نادرست است . و همچنین سوالاتی که مسائلی بودند که تست شده اند، مثل مسائل مربوط به استوکیومتری، ph. این جا باید بسیار دقت کنید و حتما قبل از تست زنی  این نوع از مسائل را به طور تشریحی حل کنید. شما باید یدانید که با چه روشی می خواهید تست بزنید، تازه تست زنی را آغاز کرده اید و در مرحله اولیه یادگیری هستید یا در مرحله جمع بندی. تست آموزشی می زنید یا آزمایشی یا آزمون. تفاوت تست زدن همان موقع یا با فاصله مهم است. اگر همان موقع بلافاصله تست بزنید، قطعا با حضور ذهن می توانید به سوالات پاسخ دهید، اما باید بدانید که این پاسخگویی خوب دلیل بر قوی بودن شما نیست و ممکن است بعدا همان تست را نتوانید حتی جواب دهید. پس باید پیوسته و اصولی با متد پیش بروید.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *